úterý 1. listopadu 2016

TAMPERE & SÄRKÄNNIEMI & FANCY DINNER

V tomhle článku jsem se rozhodla dát dohromady tři různé události. První je návštěva Tampere, kam jsme cestovaly vlakem a tam se sešly s dalšími výměnnými studenty, prošli pár obchodů, samozřejmě zašli na kávu (bez toho to tu nejde) a jen trávili čas dohromady. Co mám nejradši je, že s výměnnými studenty se nenudíte. Nikdy. Opakuji, nikdy. Vždycky je o čem si povídat a čemu se smát. Chabým pokusům o finštinu, nebo jakýkoli cizí jazyk, trapným momentům a historkám. Taky si můžete postěžovat u někoho, kdo vám rozumí a je tu pro vás. Jsem moc vděčná, že jsme tak dobrá skupina, jaká jsme.
  Druhou je návštěva zábavního parku Särkänniemi v Turku kam mě vzaly hostségry a hostmamka. I přesto, že v těchto věcech nejsem odvážlivec, pár atrakcí jsem vyzkoušela a musím říct, ani jednou nelitovala! Sice jsem neprošla všechny atrakce, a taky jsem vynechala některé, které zkoušely hostségry, protože můj žaludek dělal kolotoče i při pohledu na ně, ale i tak jsem si celý den moc užila.
  No a třetí událostí bylo pozvání naší kamarádky na jejich summer cottage, kde jsem poprvé vyzkoušela humry. Musím říct, že chutnali lépe, než jsem očekávala. Celý večer jsme zakončili saunou, plaváním v jezeře a opékáním.










Žádné komentáře:

Okomentovat