neděle 16. října 2016

FIRST FEW DAYS

Přidávám taky pár fotek z několika prvních dní tady. Řekla bych, že jsem si zvykla celkem rychle a to i díky rodině, která se snažila mi ukázat co nejvíc a využít poslední dny prázdnin, co to šlo. Poprvé jsem byla na psí soutěži, rybařila, nebo se třeba jen procházela v lese s jedním ze 7 (ano, sedmi) psů, které máme. Taky jsem si zvykala na saunu a koupání v jezeře, které bylo na můj vkus studené, ale byla jsem poučena, že mám počkat ze dva měsíce (měli pravdu, tenkrát byla voda kafíčko v porovnání s nynější situací). Vyfotila jsem nespočet snímků západů slunce, protože ty Finsko zvládá na 1. Taky jsem vyzkoušela paddleboarding, který byl (kupodivu) jednodušší, než jsem si myslela.  A taky jsme si naplánovali malý sraz v Tampere s pár výměnnými studenty.

Lyyti, Elli, Musti

Žití uprostřed ničeho
Living in the middle of nowhere

Výhled ze sauny
The view from sauna

Paddleboarding

CZ,MX,DE,HU

Co jsem říkala o těch západech slunce...?
I told you, Finland can do this 

A další...
And another one..

Hostségra Elsa a vítěz Elli
Hostsis Elsa and the winner Elli

Rybář Klára
Klara the fisherman

Žádné komentáře:

Okomentovat