čtvrtek 1. prosince 2016

ADULTHOOD IS A MYTH

Znáte ten pocit, když je vám osmnáct a vy zázračně dospějete, uvědomíte si spoustu věcí a začnete racionálně přemýšlet? Nevadí, já taky ne. I přesto všechno jsem ale oslavila osmnácté narozeniny. "Happy birthday to mee..." No a i přesto, že osmnácté narozeniny jsou vždy vyjímečná událost, pro mě byly ještě vyjímečnější. Slavila jsem je totiž tady na výměně, první narozeniny bez rodiny a kamarádů a musím říct, že i když mi to tu udělali krásné, nevyrovnalo se to dortu od babičky, kytičce od našich, nebo připitomělým přáním od kamarádů (stejně vás miluju). A jak jsem vlastně prožila ten osudný den? Takže, zaprvé, je důležité zmínit, že moje narozeniny byly uprostřed exam weeku, a já měla ten den zrovna zkoušku z angličtiny. Víte, jak divné je být na svoje narozeniny ve škole?  (pozn. jsem narozena 28.9, což je v Čr státní svátek). Už od rána mi chodily zprávy, fotky, přání a pozdravy ode všech doma, za což moc moc děkuju. Ve škole mi popřáli kamarádi, co o mých narozeninách věděli a doma mi pak popřála moje hostrodina. Dostala jsem i dárky, které mě moc potěšily a vážím si jich. Z domu mi přišel balíček od rodiny a i Mínka, moje nejlepší kamarádka, mi poslala dárek.
Nakonec bych chtěla říct, že všem moc děkuji ať už za přání, fotky, nebo dárky. Jsem moc vděčná za lidi, co mám kolem sebe. :)



"Nikdy nedovol, aby tě strach z prohry vyřadil ze hry."
"Never let the fear of striking out keep you from playing the game."
Vysněný kånken od mé hostrodiny.
Kånken i´ve got from my hostfamily. Kiitos paljon 
Od čeho jsou nejlepší kamarádi?
What are bestfriends for? 

Myslím, že naprosto trefné. Osmnáct je někdy prostě jen číslo.
Eighteen is sometimes only a number.

Poprvé legálně, žádná změna, řeknu vám :D
Legally, for the first time, not a much of  change, let me tell you :D

Žádné komentáře:

Okomentovat